نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
برگ پایانی كتاب مانژوكیچ با یوونتوس ورق می خورد

برگ پایانی كتاب مانژوكیچ با یوونتوس ورق می خورد

 

شروع فصل بدون سوپر ماریو برای علاقه‌مندان بانوی‌پیر بی‌تردید دردناك خواهد بود. این حقیقت تلخ كه ممكن است یوونتوس در هفته‌های آتی مهاجم محبوب و كروات خود را در لیست فروش قرار دهد برای بسیاری از هواداران یووه كه او را قهرمانی سخت‌كوش و جنگنده در تیم محبوب‌شان می‌پنداشتند بسیار ناگوار است.

 

شنیده‌ها از باشگاه یوونتوس از علاقه‌مندی باشگاه‌هایی از انگلستان، آلمان و البته چین خبر می‌دهند. با توجه به پرداخت‌های قابل‌توجه چشم‌بادامی‌ها بعید نیست در صورت جدایی ماریو مانژوكیچ از جمع بیانكونری او با رقمی در حدود 15 الی 20 میلیون یورو به شرق و سوپر لیگ چین ترانسفر شود، هرچند هنوز تصمیم و موضع ساری و پاراتیچی در مورد او رسماً مشخص نشده است.

 

ماریو مانژوكیچ 4 سال پیش در چنین روزی با 19 میلیون یورو و قراردادی 4 ساله در 29 سالگی از اتلتیكو مادرید اسپانیا به یوونتوس پیوست. او در 4 فصل گذشته جمعاً 162 بار با لباس یوونتوس در رقابت‌های مختلف به میدان رفته و 44 بار نيز برای بیانكونری گلزنی كرده است. او به همراه يووه موفق به كسب 8 عنوان قهرمانی در رقابت‌های سری آ، كوپا ایتالیا و دیدار سوپر كوپا ایتالیا در سال 2015 شده است. مان‍ژو همچنين حدود دو ماه پیش نیز قراردادش با یووه را تا سال 2021 تمدید كرده است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: